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This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

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Marca:
La marca comercial de un fabricante por el que el consumidor conoce la empresa. Un fabricante puede tener varias marcas. Algunos fabricantes autorizan la utilización de sus marcas a otros fabricantes.
Allied Telesis
Nombre del producto:
Nombre del producto es la identificación de un producto de una marca, generalmente conocido como Nombre del modelo, pero es no totalmente único, ya que puede incluir algunas variantes de los productos. Nombre del producto es una parte clave en el título de la ficha técnica del producto en Icecat.
NetCover Basic Plus Service 3 Years
Código del producto :
Identificador único del fabricante para un producto. Varios códigos de productos se pueden asignar a un código de producto original del fabricante si las especificaciones son idénticas. Mapeamos códigos erróneos y a veces variantes logísticos.
AT-NCBPA-03
Categoría
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
extensiones de la garantía
Calidad de la ficha técnica: creada/estandarizada por icecat
La calidad de la ficha técnica puede tener diversos niveles:
solo se ha importado información logística: Solamente contamos con información básica importada desde el fabricante, la ficha técnica no ha sido creada todavía por un editor.
creada por Allied Telesis: la ficha técnica ha sido importada desde una fuente oficial del fabricante, pero no ha sido estandarizada todavía por ningún editot de Icecat.
creada/estandarizada por icecat: la ficha técnica ha sido creada o estandarizaa por un editor de Icecat.
En el mercado desde: 30 nov -1
Fecha en la que Icecat nota por primera vez que este producto estáa incluido en la lista de precios de los negocios online.
Este producto ha sido visto: 15947
Esta estadística está basada en los 73369 Sitios ecommerce (tiendas online, distribuidores, mayoristas, sitios de comparación, ecommerce ASPs, sistemas de compra, etc) descargan esta ficha técnica de Icecat Solamente marcas patrocinadoras están incluidas en el catálogo gratuito Open Icecat, distribuidas y usadas por 71559 usuarios Open Icecat (gratuito).
Información modificada el: 08 sep 2017 06:40:21
La fecha del cambio más reciente de la ficha técnica en el sistema de Icecat.
Descripción corta Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :
Description editorial corta de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

NetCover Basic Plus Service 3 Years
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Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
Descripción comercial oficial de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years provisto por el fabricante
8 x 5 Phone Support
This feature provides a qualified technical service engineer who will troubleshoot problems within your network environment and will identify and isolate product failures. This is a live phone support plan that is supported 8am to 5pm in your local time zone, Monday through Friday, excluding holidays.

Priority Queuing and Escalation
Priority queuing is a service that advances technical support calls to the “front-of-the-line” so to speak. This process reduces on-hold wait time for contracted customers seeking technical support by moving their call to the front of the on-hold Queue. If a tier one support representative cannot address the problem immediately, the incident is set to an escalated priority level, which dramatically decreases call back time from level 2 support.

Online Solutions - Allied Telesis Self Help Service Center
Utilizing advanced Self Learning Technology, and powered by the state of the art Revelation Engine, the Allied Telesis Knowledge Base offers a dynamically growing database designed to facilitate customer inquiries, helping to create an easier way for Allied Telesis customers to troubleshoot their networks. Complete with personalized accounts for customer’s businesses, the Knowledge Base is more than a search engine, but a direct 24 x 7 link to Allied Telesis' information treasury.

Contact our Technical Support Staff around the clock, from anywhere in the world, using the “Ask a Question” feature! Responses will return directly to your e-mail within 24 hours of submittal. Take advantage of the Right Now eService Center with web self-service and email management.

Knowledge Base Benefits
Real-time 24 x 7 x 365 access to our database and eService Center
A dynamic tool, the Knowledge Base uses self-learning technology, constantly expanding to facilitate customer inquiries, problems and solutions
Browse by category, or key-word search for questions and answers in our in-depth database
Receive automatic updates to inquiries and answers via e-mail
Submit on-line questions and comments directly to our technicians

Configuration Assistance
This feature allows for basic hardware and software remote configuration assistance. Configuration Services is a Professional Service offering, which is billed at a separate hourly rate. With your Net.CoverSM contract, basic configuration services are done free of charge.

No Out of Warranty Expenses
Replacing a product once it has reached the end of its warranty may incur a high repair cost. A service agreement covers this cost completely and can save you from unforeseen budgetary constraints.

Same Day Shipment of Replacement Product
In the rare event of a failure, this service will provide customers with same day product shipment from our RMA warehouse locations. This service provides product replacement and workarounds to correct bugs, malfunctions, system errors and other related problems that adversely affect the product’s ability to operate as designed. All returns must be “qualified” by a technical support representative prior to return authorization. To further decrease return time on faulty products, RMA processing is done with a Priority One Severity Level.
Descripción corta, sumario Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
Este corto sumario de la ficha técnica de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years se genera automáticamente y para ello se utiliza el título del producto y las seis características más importantes.
Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years, 3 año(s), 5x8, 24 h
Descripción larga, sumario Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years. Número de años: 3 año(s), Tiempo de servicio (días x horas): 5x8, Tiempo de respuesta: 24 h

Este es un sumario largo autogenarado de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years basado en las tres primeras especificaciones técnicas de los cinco primeros grupos de características.

Gracias por solicitar la actualización de esta ficha técnica por Icecat.

Su ficha tecnica será descrita/corregida en un par de días.

Características
Cantidad de licencia
1
Número de años
3 año(s)
Características
Tiempo de servicio (días x horas)
5x8
Tiempo de respuesta
24 h
País Mayorista
Deutschland 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
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