Icecat the open catalog

Añadir para comparar
La marca comercial de un fabricante por el que el consumidor conoce la empresa. Un fabricante puede tener varias marcas. Algunos fabricantes autorizan la utilización de sus marcas a otros fabricantes.
Nombre del producto:
Nombre del producto es la identificación de un producto de una marca, generalmente conocido como Nombre del modelo, pero es no totalmente único, ya que puede incluir algunas variantes de los productos. Nombre del producto es una parte clave en el título de la ficha técnica del producto en Icecat.
Radeon X1600PRO 512MB DDR2
Código del producto :
Identificador único del fabricante para un producto. Varios códigos de productos se pueden asignar a un código de producto original del fabricante si las especificaciones son idénticas. Mapeamos códigos erróneos y a veces variantes logísticos.
Categoría :
The graphics card, also known as the video card, is the complete graphical subsystem of the PC. It is responsible for the quality and speed of video processing. For users that wish to play games or work with multimedia applications, it is especially important to have a video board with a high performance graphics processor and enough memory.
tarjetas gráficas
Calidad de la ficha técnica: creada/estandarizada por icecat
La calidad de la ficha técnica puede tener diversos niveles:
solo se ha importado información logística: Solamente contamos con información básica importada desde el fabricante, la ficha técnica no ha sido creada todavía por un editor.
creada por CLUB3D: la ficha técnica ha sido importada desde una fuente oficial del fabricante, pero no ha sido estandarizada todavía por ningún editot de Icecat.
creada/estandarizada por icecat: la ficha técnica ha sido creada o estandarizaa por un editor de Icecat.
En el mercado desde: 21 abr 2006
Fecha en la que Icecat nota por primera vez que este producto estáa incluido en la lista de precios de los negocios online.
Información modificada el: 11 ago 2016 14:30:59
La fecha del cambio más reciente de la ficha técnica en el sistema de Icecat.
Este producto ha sido visto: 10625
Esta estadística está basada en los 61881 Sitios ecommerce (tiendas online, distribuidores, mayoristas, sitios de comparación, ecommerce ASPs, sistemas de compra, etc) descargan esta ficha técnica de Icecat 21-04-06 Solamente marcas patrocinadoras están incluidas en el catálogo gratuito Open Icecat, distribuidas y usadas por 60239 usuarios Open Icecat (gratuito).
Descripción corta, sumario CLUB3D Radeon X1600PRO 512MB DDR2:
Este corto sumario de la ficha técnica de CLUB3D Radeon X1600PRO 512MB DDR2 se genera automáticamente y para ello se utiliza el título del producto y las seis características más importantes.
CLUB3D Radeon X1600PRO 512MB DDR2, GDDR2, Power Supply: 350 W, AGP 8x, 2048 x 1536 Pixeles, Pentium / Athlon, Microsoft Windows XP/x64, MCE, Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows Vista
Descripción larga, sumario CLUB3D Radeon X1600PRO 512MB DDR2:
Este es un sumario largo autogenarado de CLUB3D Radeon X1600PRO 512MB DDR2 basado en las tres primeras especificaciones técnicas de los cinco primeros grupos de características.
CLUB3D Radeon X1600PRO 512MB DDR2. Máxima resolución: 2048 x 1536 Pixeles, Frecuencia del procesador: 500 MHz, Adaptador gráfico, RAMDAC: 400 MHz. Tipo de memoria de adaptador gráfico: GDDR2, Ancho de datos: 128 bit, Velocidad de memoria del reloj: 780 MHz. Tipo de interfaz: AGP 8x. Versión DirectX: 9.0, Versión Shader model: 3.0, Versión OpenGL: 2.0. Requisitos mínimos del sistema: Power Supply: 350 W, Procesador mínimo: Pentium / Athlon, RAM mínima: 128 MB
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.
Máxima resolución*
The maximum number of pixels that can be displayed in the image. It is usually quoted as width × height,: for example, "1024 × 768" means the width is 1024 pixels and the height is 768 pixels.
2048 x 1536 Pixeles
Frecuencia del procesador*
The clock rate is the fundamental rate in cycles per second (measured in hertz) at which a computer performs its most basic operations such as adding two numbers. There are more factors, like internal memory size, that influence a computer's actual response time.
500 MHz
Adaptador gráfico, RAMDAC
400 MHz
Tipo de memoria de adaptador gráfico*
The type of memory used by the video card. Often a combination of dedicated memory (Video RAM or VRAM) and dynamic system memory is used. UMA stands for Unified Memory Architecture, and is a computer memory architecture that allows the graphics processing unit to share system memory. Other abreviations: RAM = Random Access Memory, SDRAM = synchronous dynamic RAM, DDR = double-data-rate.
Ancho de datos*
Hardware and software that connects the main memory to the memory controller in computer systems. Originally, general-purpose buses like VMEbus and the S-100 bus were used, but to reduce latency, modern memory buses are designed to connect directly to DRAM chips, and thus are designed by chip standards bodies such as JEDEC.
128 bit
Velocidad de memoria del reloj
The frequency at which the memory (e.g. RAM) runs.
780 MHz
Puertos e Interfaces
Tipo de interfaz*
An interface is the point of interaction with software, or computer hardware, or with peripheral devices such as a computer monitor or a keyboard. Some computer interfaces such as a touchscreen can send and receive data, while others such as a mouse or microphone can only send data. A standard interface, such as SCSI, decouples the design and introduction of computing hardware, such as I/O devices, from the design and introduction of other components of a computing system, thereby allowing users and manufacturers great flexibility in the implementation of computing systems.
AGP 8x
Puertos de entrada y salida (E/S)
An interface on a device to which you can connect another device.
CRT out,
S-video & Composite video Out,
YPrPb Out.
Versión DirectX*
DirectX is a collection of APIs (application programming interfaces) for easily handling tasks related to game programming on the Microsoft Windows operating system.
Versión Shader model *
A shader is a program used in 3D computer graphics to determine the final surface properties of an object or image. This can include arbitrarily complex descriptions of light absorption and diffusion, texture mapping, reflection and refraction, shadowing, surface displacement and post-processing effects. It is also used to refer to video graphics hardware units that run these programs.
Versión OpenGL *
OpenGL (Open Graphics Library) is a specification defining a cross-language cross-platform API for writing applications that produce 3D computer graphics (and 2D computer graphics as well). The interface consists of over 250 different function calls which can be used to draw complex three-dimensional scenes from simple primitives.
DVO dual
Alta Definición Total
Full High Definition (HD) means that a display supports a resolution of 1920 x 1080 pixel, and has a digital TV connection.
Dual Link DVI *
A dual-link DVI interface sends data over both of the DVI links to the monitor, and this is how higher resolutions are achieved. With dual-link DVI, a resolution of 2048 x 1536 is possible.
Requisitos del sistema
Requisitos mínimos del sistema
Power Supply: 350 W
RAM mínima
The lowest RAM (memory) required to run a computer program or operating system.
128 MB
Procesador mínimo
The lowest speed that the computer processor can run at, or the minimum amount of processing capacity that can be used, for the computer and particular program(s) to function.
Pentium / Athlon
Detalles técnicos
The other products, software and hardware this product can be used with.
Otras características
Compatible con Mac
Product can be used with Apple Mac software and/or hardware.
Sistemas operativos compatibles
List of desktop operating systems tested as compatible with this product.
Microsoft Windows XP/x64, MCE, Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows Vista