Selecciona país
Selecciona idioma
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift

X
Añadir para comparar
Marca:
La marca comercial de un fabricante por el que el consumidor conoce la empresa. Un fabricante puede tener varias marcas. Algunos fabricantes autorizan la utilización de sus marcas a otros fabricantes.
Toshiba
Nombre del producto:
Nombre del producto es la identificación de un producto de una marca, generalmente conocido como Nombre del modelo, pero es no totalmente único, ya que puede incluir algunas variantes de los productos. Nombre del producto es una parte clave en el título de la ficha técnica del producto en Icecat.
1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift
Código del producto :
Identificador único del fabricante para un producto. Varios códigos de productos se pueden asignar a un código de producto original del fabricante si las especificaciones son idénticas. Mapeamos códigos erróneos y a veces variantes logísticos.
SE5401E
Categoría
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
extensiones de la garantía
Calidad de la ficha técnica: creada/estandarizada por icecat
La calidad de la ficha técnica puede tener diversos niveles:
solo se ha importado información logística: Solamente contamos con información básica importada desde el fabricante, la ficha técnica no ha sido creada todavía por un editor.
creada por Toshiba: la ficha técnica ha sido importada desde una fuente oficial del fabricante, pero no ha sido estandarizada todavía por ningún editot de Icecat.
creada/estandarizada por icecat: la ficha técnica ha sido creada o estandarizaa por un editor de Icecat.
En el mercado desde: 27 jun 2005
Fecha en la que Icecat nota por primera vez que este producto estáa incluido en la lista de precios de los negocios online.
Este producto ha sido visto: 14235
Esta estadística está basada en los 73929 Sitios ecommerce (tiendas online, distribuidores, mayoristas, sitios de comparación, ecommerce ASPs, sistemas de compra, etc) descargan esta ficha técnica de Icecat 27-06-05 Solamente marcas patrocinadoras están incluidas en el catálogo gratuito Open Icecat, distribuidas y usadas por 72227 usuarios Open Icecat (gratuito).
Información modificada el: 30 ago 2017 22:15:52
La fecha del cambio más reciente de la ficha técnica en el sistema de Icecat.
Descripción corta Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :
Description editorial corta de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift

1 year (first year), EMEA, On-Site, NBD
Más>>>

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
Descripción comercial oficial de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift provisto por el fabricante
This Toshiba service upgrades the 2 years base warranty on your Toshiba laptop to a convenient On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

Service Key Benefits

- Fast convenient repair service - minimises downtime, maximises productivity

- EMEA consistent service - on-site or while travelling away from the office, we come to you

- Easy access to quality Toshiba service - one telephone number across EMEA

- Easy purchasing - one service part number across EMEA

- Enhanced system coverage from day one - purchase your Toshiba service at the same time as your Toshiba laptop

- Simple budgeting - all parts and labour are covered by the service package

Service Period

- Once registered, the service is valid for one year from the initial purchase date of your Toshiba notebook.

Service level

- This service upgrades the two year base warranty on your Toshiba laptop to an On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

- To obtain service, simply call the Toshiba Support Centre using one toll-free telephone number across EMEA. If the problem is hardware related, Toshiba will endeavour to provide a Toshiba certified service engineer before the end of the next business day, assuming the call has been accepted before 3:00 p.m. local time.

Service Hours

- This service is available Monday to Friday from 9 a.m. to 5 p.m. local time, excluding public holidays

Service coverage

- The service is provided at customer's location located within a 100 km radius of major cities. If a service request is generated for a laptop located outside the 100 km radius, the service will be provided on a best effort basis.

- In the EMEA countries where On-site Repair Next Business Day Response service is not available, the highest level of service available will be provided

- This service includes helpdesk support for hardware classified service requests

- This service only covers the cost of service parts and labour required to restore the product to full working order as well as the cost for providing a technician on-site

Service Exclusions

- This service is only available for Toshiba laptops with a two year base warranty. Please check the compatibility list below for an exact overview of the compatible laptops.

Geographic coverage

- This service is available to Toshiba customers owning a Toshiba notebook registered for this service and resident or travelling within one of EMEA (Europe, Middle East, Africa) countries supported, including Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom.

Activation

- This service is only valid if purchased within 30 days of the procurement of your Toshiba product and must be activated within 30 days after purchase in order to use the service

- Click here and register online in order to activate this service
Descripción corta, sumario Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
Este corto sumario de la ficha técnica de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift se genera automáticamente y para ello se utiliza el título del producto y las seis características más importantes.
Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD, 1 año(s), In situ
Descripción larga, sumario Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :

Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD. Número de años: 1 año(s), Tipo: In situ

Este es un sumario largo autogenarado de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift basado en las tres primeras especificaciones técnicas de los cinco primeros grupos de características.

Gracias por solicitar la actualización de esta ficha técnica por Icecat.

Su ficha tecnica será descrita/corregida en un par de días.

Características
Número de años
1 año(s)
Características
Tipo
In situ
Día hábil siguiente (DHS)
Yes
X